TÜRKİYE’DE MEDYA VE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI ALAN TARİH YAZIMINA GİRİŞ
0 - Yorum Yap
Kategori
Marka
Stok Kodu
SC2144
YAZAR ADI
Hediyetullah AYDENİZ
EBAT
13,5 x 21
SAYFA SAYISI
298
ISBN
978-625-6569-49-2
KAPAK
AMERİKAN CİLT
BASIM YILI
2023
KAĞIT
ENSO
EK ÖZELLİK
2269. Yayın
BASKI
UZUN DİJİTAL
TEMEL ALAN
SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER
KİTABIN DİLİ
TÜRKÇE
YAYIN KOORDİNATÖRÜ
Ceyda ŞEREFLİOĞLU
YAYIN YÖNETMENİ
Selva ALİM
0,00 TL
Tahmini Kargo: 3 - 5 iş günü
Kurum (üniversite, medya,), aktör (yaşam öyküleri) ve bilgi (entelektüel) boyutlarıyla Türkiye'de medya ve iletişim çalışmalarının alan tarihyazımına mütevazı bir katkı sunan bu eser, aynı zamanda bu alan tarihyazımının da parçası olan bir akademisyenin kişisel ilgisinin bilgiye dönüşümünün kronolojik örneklerini içermektedir. Bu çerçevede yayımlandıkları dönemin özelliklerini taşıyan bu eser, bir akademik çalışma alanı olarak medya ve iletişim çalışmalarının bir parçası olduğu modern üniversite ile Türkiye'deki tecrübesinin mukayaseli bir analiz ile Türkiye'de medya ve iletişim çalışmalarının tarihsel arkaplanı, ortaya çıkışı, gelişim süreci, genel özellikleri, Türkiye'deki medya ve iletişim uygulamalarının tarihsel tecrübesinin teorik imkanı ve kavram haritalarıyla bunun bir akademik-entelektüel hafızaya dönüştürülmesi konularını içeren çalışmalardan oluşmaktadır. Ayrıca Türkiye'de medya ve iletişim çalışmalarının önemli isimlerinden Oya Tokgöz, İnal Cem Aşkun ve Nabi Avcı ile entelektüel yaşam öyküleriyle alan tarihyazımı üzerine yapılan söyleşiler yer almaktadır.
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!