SOSYAL-DUYGUSAL ZEKÂ VE AKADEMİK BAŞARI: SPORUN ROLÜ
0 - Yorum Yap
Marka
Stok Kodu
SC2505
YAZAR ADI
Erdem BAYNAZOĞLU
EDİTÖR
Doç. Dr. Gökhan ÇAKIR
EBAT
13,5X21
SAYFA SAYISI
68
ISBN
978-625-6173-32-3
KAPAK
AMERİKAN CİLT
BASIM YILI
2024
KAĞIT
ENSO
EK ÖZELLİK
2643. YAYIN
SAYFA DÜZENİ
Yağmur ARDUÇ
KAPAK TASARIMI
Yağmur ARDUÇ
BASKI
UZUN DİJİTAL
TEMEL ALAN
SPOR
BASKI SAYISI
1. BASKI
KİTABIN DİLİ
TÜRKÇE
YAYIN KOORDİNATÖRÜ
Ceyda ŞEREFLİOĞLU
YAYIN YÖNETMENİ
Selva ALİM
%20
67,00 TL
53,60 TL
53,60 TL den başlayan taksitlerle!
Tahmini Kargo: 3 - 5 iş günü
Spora dayalı fiziksel aktivitenin çocuk ve gençlerin iletişim becerilerini
güçlendirmede ve sosyalleşmelerinde önemli bir araç olduğu kabul edilmektedir. Üniversite öğrencileri için ise spora dayalı fiziksel aktivite ile yaşam kalitesi (Çakır ve Ergin, 2023), akademik başarı ve sosyalleşme arasında pozitif bir ilişki olduğu düşünülmektedir. Sağlık açısından yaşam kalitesini artırarak, fiziksel aktivitenin akademik başarı,
duygusal zekâ ve sosyal zekâ üzerinde olumlu bir etkiye sahip olabileceği tahmin edilmektedir. Dahası, öğrencilerin özellikle sosyal, duygusal ve akademik zekâ düzeylerinin yüksek olmasının, eğitim ve iş yaşamlarında oldukça etkili olabileceği düşünülmektedir. Bu sebeple, sporun bireylerin akademik ve sosyal yönden gelişimine katkı sağlayabileceğini ortaya koymaya çalışan bu kitap, öğrencilerin geniş kapsamlı gelişimlerinde sporun rolünü anlamamız açısından önemlidir. Bir diğer ifade ile öğrenciler arasında spor yapmanın veya yapmamanın, duygusal, sosyal ve akademik yetenekler üzerindeki etkisini anlamak için bu araştırma düzenlenmiştir. Spor odaklı çalışmalar genellikle sporcunun performansını artırmaya, sakatlıkları önlemeye ve sportif zekâsını geliştirmeye yöneliktir. Bu çalışma ile, öğrencilerin spor yapma durumuna bağlı olarak duygusal zekâ, sosyal zekâ ve akademik başarı düzeylerinin nasıl değiştiği gözlemlenebilir. Bu kapsamda kitabımızın sporun tüm paydaşlarına ve özellikle değerli ebeveynlere katkı sağlaması dileklerimizle…
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!