İKİ KÜLTÜR ARASINDA: ALMANYA’DA TÜRK GENÇLİĞİ (SOSYAL YAŞAM, İLETİŞİM, TÜKETİM ALIŞKANLIKLARI VE GELECEKTEN BEKLENTİLER) - I
0 - Yorum Yap
Kategori
Marka
Stok Kodu
SC2250
YAZAR ADI
İbrahim TURAN, Şenay YAZGAN, Elif SOBİ
EBAT
13,5X21
SAYFA SAYISI
308
ISBN
978-625-6614-64-2
KAPAK
AMERİKAN CİLT
BASIM YILI
2024
KAĞIT
ENSO
EK ÖZELLİK
2375. YAYIN
SAYFA DÜZENİ
GRİFFİN
KAPAK TASARIMI
GRİFFİN
BASKI
UZUN DİJİTAL
TEMEL ALAN
SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER
BASKI SAYISI
2. BASKI
KİTABIN DİLİ
TÜRKÇE
YAYIN KOORDİNATÖRÜ
Ceyda ŞEREFLİOĞLU
YAYIN YÖNETMENİ
Selva ALİM
0,00 TL
Tahmini Kargo: 3 - 5 iş günü
Türkiye'nin Almanya'ya iş gücü göçü genel olarak üç dönem halinde değerlendirilmektedir. Bunlar; 1960 yılı başından 1970'e kadar işçi alımı, 1970'ten sonrası dönemi işçi alımının durdurulması ve aile birleşimi ve sonrasında da Türklerin artık kalıcı hale gelmesi. Dolayısıyla Türk kökenli yerleşik nüfus artık Almanya'nın ayrılmaz bir parçası haline gelmiştir. 1961 yılında başlayan misafir işçi olarak Almanya'ya gelen birinci neslin Alman toplumuna uyumuyla ilgili belirli çalışmalar yapılmış olsa da orada doğmuş ve büyümüş dördüncü kuşak genç bireylerin yaşantıları, alışkanlıkları, sorunları ve beklentileriyle ilgili araştırmalar görece sınırlı kalmıştır. Bu çalışma Almanya'da yaşayan 15-30 yaş arası Türk gençlerinin sosyal yaşam ve iletişim becerilerinin yam sıra boş zaman alışkanlıklarını, kitle iletişim araçlarını kullanma alışkanlıklarını, tüketim alışkanlıklarını, yaşam memnuniyeti ve gelecekten beklentilerini ortaya koymayı amaçlamaktadır.
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!