DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİNDE EĞİTSEL DİJİTAL OYUN KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

0 - Yorum Yap
Stok Kodu
SC2419
YAZAR ADI
Prof. Dr. Şuayip ÖZDEMİR, Muhammed Ahmet TUĞLUCA
EBAT
13,5X21
SAYFA SAYISI
190
ISBN
978-625-6074-56-9
KAPAK
AMERİKAN CİLT
BASIM YILI
2024
KAĞIT
ENSO
EK ÖZELLİK
2567. YAYIN
BASKI
UZUN DİJİTAL
TEMEL ALAN
İLAHİYAT
BASKI SAYISI
1. BASKI
KİTABIN DİLİ
TÜRKÇE
YAYIN KOORDİNATÖRÜ
Ceyda ŞEREFLİOĞLU
YAYIN YÖNETMENİ
Selva ALİM
0,00 TL
Tahmini Kargo: 3 - 5 iş günü
Teknolojinin hızla geliştiği günümüzde eğitim yöntemleri de bu değişime ayak udurmak zorundadır. Yeni nesil çocuklar, geleneksel öğretim materyallerinin ötesinde, daha etkileşimli ve ilgi çekici araçlara ihtiyaç duymaktdır. Eğitsel dijital oyunlar, bu ihtiyaçları karşılayabilecek güçlü araçlar olarak öne çıkmaktadır. Bu kitap, eğitsel dijital oyunların din öğretiminde bu yenilikçi yöntemlerin nasıl kullanılabileceğinin bir örneğini sunmaktadır.
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİNDE EĞİTSEL DİJİTAL OYUN KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ SONÇAĞ AKADEMİ DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİNDE EĞİTSEL DİJİTAL OYUN KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ TA İLAHİYAT , AKADEMİK Marka SONÇAĞ AKADEMİ Stok Kodu SC2419 YAZAR ADI Prof. Dr. Şuayip ÖZDEMİR, Muhammed Ahmet TUĞLUCA Kitabı en uygun fiyat seçenekleri ile alabilirsiniz. SC2419
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİNDE EĞİTSEL DİJİTAL OYUN KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.